Thursday, 28 July 2011

awak sorang je dalam hati..

awak! awak! awak sorang je ade dalam hati saye.. saye nak awak sorang je.. saye xnak org lain.. saye tetap tunggu awk sampai bile2.. saye x boleh terime awak buat mcm ni.. hurmm awk mainkan perasaan saye.. awk hancurkan hati saye.. awak xpernah faham saye.. walaupun awk jauh saye tetap tunggu awak selamenye.. hidup saye sekakrang dah xsempurna tanpa awak.. dulu awak yg ceriakan saye.. dulu awak yg buat saye ketawe. sekarang dah xad org buat sume tu untuk saye.. hurmm kenape jd mcm ni.. saye xfaham la.. saye cinta awk sgt2.. saye sayang awk sgt2.. tp.. awk dah pergi tinggalkan saye.. saye xboleh terima.. hurmm saye akan jage awk sampai saye mati.. awak jgn menyesal ye.. jgn cari saye kalau saye mati.. jgn tangisi kematian saye.. ape yg saye tahu sekarang.. saye tunggu awak selamenye hingga nyawa saye yg terakhir.. saat bahagia saye bersame awk ketika awk bg saye hadiah tu.. saye terharu sgt.. hurm tp sekarang sume tu dah berlalu pergi.. sekarang saye mampu berdoa kepada ALLAH supaye awk kembali dalam hidup saye seperti dulu.. saye xkan pernah lupe awk selamenye.. itu janji saye.. saye akan tunggu awk selamenye,, saye akan jage awk,, awk! walaupun awk kejam mcm mane pun.. saye tetap terime awaksebab saye sayang awk sorang je.. kenape saye je yg asyik kene..? dari dulu sampai sekaranag sume same. but bile awak hadir dalam hidup saye sumenye berubah.. awk lah semangat saye.. awk lah yg paling saye sayang.. dan awklah yg paling saye cinta! iloveyou forever. ican't stop lovng you.. :'(

No comments:

Post a Comment