Sunday 31 July 2011

ramadhan saye tak gembira tanpa dy.. :'(

hurm kini ramadhan aku xseronok tanpa dy di sisi aku.. hurmm aku impikan nak bukak puase dgn dy tahun ni.. tp xtahu lah.. aku mgkin xdapat peluang tu kut.. hurm yelah kan.. dy kan dah pergi dari aku.. tp kalau aku dapt peluang tu aku lah yg paling bertuah dalam hidup.. aku xpernah rase bukak puase dgn awek.. hurm nak gak try sekali.. nak bukak puase dgn kachip2 aku? hurm mgkin dyorang semua busy.. nak buat mcm mane?? hurmm so aku bersabar jela.. mungkin ini ujian bagi aku yg lemah ni.. tp xpe aku kuatkan kesabaran aku.. kakak aku pernah cakap kat aku.. bersabar ni byk hasilnye.. dy pun pernah kene mcm aku jugak.. so kalau dia boleh bersabar xkan aku x boleh kan?? yes aku kene kuatkan iman aku.. thanks for kakak2 aku yg dah banyak bg nasihat, semangat n support aku selame ni.. adik sayang korang lah.. hurm yg penting aku bersabar je sekarang.. mungkin suatu hari nanti dia akan dtg dalam hidup aku semula kan.. mane lah tahu hikmah bulan puasa yg mulia ni.. hurm sekarang aku cume menunggu, menunggu dan terus menunggu sampai dy dtg balik kepada aku.. aku nak dy tahu yg aku sayang dy sgt2! aku cinta dy sgt2!! susah nak dpt perempuan mcm dy woo!! dy yg terbaik bg aku!! dy je lah yg dpt buat aku happy.. so aku tekad nak rujuk semula dgn dy (eh2 mcm bercerai pulak nak rujuk2 ni.. hehe pergi mahkamah ke??) ish dah lah merapu.. ha so selamat berpuasa kepada dy yg aku sayang iaitu ermy amirah n selamat berpuase kepada kakak2 aku n selamat berpuase kepada kachip2 aku yg tersayang.. sayang korang sume meyh!! hope korang happy sokmo lah.. peace no war!! thanks.. :)

No comments:

Post a Comment